circle

Ádám és Dóri - Az infotainment az életünk

„Hajlunk arra, hogy reklámozott terméket vegyünk. Az internetes vásárlást szeretjük, mert kényelmes, praktikus és időt spórolunk vele. Hamarabb vesszük meg az újdonságokat, mint a barátaink. ”

34 évesek 5 éve élnek együtt bérelt budapesti otthonukban Ádám rendszergazda egy multinacionális cégnél Dóri egy bank vezető ügyfélkapcsolati managere.

Jellemzők

Y-generációs
Y-generációs
early-adopter
early-adopter
érdeklődő
érdeklődő
geek
geek
jól informált
jól informált
digitális
digitális

Megengedheti magának, hogy az átlagnál többet költsön (ABC1). Elsősorban a család testi-és lelki jóléte, annak támogatása fontos számára.
Az élet számos területén tudatos, legyen szó étkezésről, egészségről vagy biztosításokról. A saját maga jólétére is áldoz igényes termékek választásával. Élvezi a gasztronómiát, otthona szépítését, a divatot, a baráti összejöveteleket. Hobbija a kertészkedés.

Aktív, tevékeny, érdeklődő, empatikus. Egyszerre tiszteli a hagyományokat, és élvezi a modern kor lehetőségeit. Pozitív reklámbefogadó. Preferálja a nyomtatott sajtót. Ragaszkodik a kedvenc magazinjához, miközben más klasszikus médiacsatornákat is kiegyensúlyozottan fogyaszt (tv, radio, online).

"Az internetes vásárlás könnyebbé teszi az életem." (AFF125)
"Érdemes többet fizetni jó minőségű áruért." (AFF116)
"Maximalista vagyok." (AFF121)
"Fontos számomra, hogy a háztartásom a legújabb technológiával legyen felszerelve." (AFF130)
Forrás: TGI-NOK 2020/3-4 2021/1-2; TOP2BOX
cgr.hu - Kedvenc helyszín Folyamatosan pörög: munka, barátok, programok!
Ádám és Dóri - kedvenc helyszín
Ádám és Dóri - kedvenc helyszín
Vissza a célcsoporthoz

Milyen márkákkal érhető el?

    Button arrowVissza a célcsoporthoz