circle

Ádám és Dóri - Az infotainment az életünk

„Hajlunk arra, hogy reklámozott terméket vegyünk. Az internetes vásárlást szeretjük, mert kényelmes, praktikus és időt spórolunk vele. Hamarabb vesszük meg az újdonságokat, mint a barátaink. ”

34 évesek 5 éve élnek együtt bérelt budapesti otthonukban Ádám rendszergazda egy multinacionális cégnél Dóri egy bank vezető ügyfélkapcsolati managere.

Jellemzők

Y-generációs
Y-generációs
early-adopter
early-adopter
érdeklődő
érdeklődő
geek
geek
jól informált
jól informált
digitális
digitális

Megengedheti magának, hogy az átlagnál többet költsön (ABC1). Elsősorban a család testi-és lelki jóléte, annak támogatása fontos számára.
Az élet számos területén tudatos, legyen szó étkezésről, egészségről vagy biztosításokról. A saját maga jólétére is áldoz igényes termékek választásával. Élvezi a gasztronómiát, otthona szépítését, a divatot, a baráti összejöveteleket. Hobbija a kertészkedés.

Aktív, tevékeny, érdeklődő, empatikus. Egyszerre tiszteli a hagyományokat, és élvezi a modern kor lehetőségeit. Pozitív reklámbefogadó. Preferálja a nyomtatott sajtót. Ragaszkodik a kedvenc magazinjához, miközben más klasszikus médiacsatornákat is kiegyensúlyozottan fogyaszt (tv, radio, online).

"Fontos számomra, hogy a háztartásom a legújabb technológiával legyen felszerelve." (AFF128)
"Az internetes vásárlás könnyebbé teszi az életem." (AFF125)
"Érdemes többet fizetni jó minőségű áruért." (AFF116)
"Maximalista vagyok." (AFF121)
cgr.hu - Kedvenc helyszín Folyamatosan pörög: munka, barátok, programok!
Ádám és Dóri - kedvenc helyszín
Ádám és Dóri - kedvenc helyszín
Vissza a célcsoporthoz

Milyen márkákkal érhető el?

    Button arrowVissza a célcsoporthoz