circle

Niki - Digitális bennszülött

„A reklámok segítenek naprakészen tartani a számomra fontos termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos információkat. Elvárom tőlük, hogy szórakoztatóak legyenek! Befolyásolnak más emberek véleményei.”

21 éves egyetemista Debrecenben tanul rendszeresen hazajár Gyöngyösre szingli az élete a mobilja és az egyetemi bulik körül zajlik

Jellemzők

optimista
optimista
aktív
aktív
digitális
digitális
trendi
trendi
geek
geek
szingli
szingli

Márkahasználatban kalandor, folyamatosan próbálja az új, menő termékeket. Impulzív vásárló. Márkapreferenciája még nem kiforrott. Befolyásolják a barátok.

Legkedveltebb időtöltése az internetezés. Számára az internet a legfontosabb hírforrás. Gyakran jár moziba. Tévét azonban ritkán néz.
Az internetesvásárlást is gyakran igénybe veszi.

Szeret kitűnni a környezetéből. A külföldi utazásokra, ételekre nyitott.
A jövőjét sikeresnek látja.

"Szeretem a kihívásokat, az új dolgokat és a változatosságot az életben." (AFF 105)
"Nem tudnék meglenni ha nem lenne internet a mobilomon." AFF121)
"Gyakran cselekszem a pillanat hatása alatt." (AFF106)
"Szeretek sokféle márkát, terméket kipróbálni." (AFF110)
"Magas pozíciót akarok elérni a karrieremben." (AFF 117)
Forrás: NOK 2019/4 2020/1,3-4
freemail.hu - Kedvenc helyszín Napjait a suli, buli és barátok határozzák meg.
Niki - kedvenc helyszín
Vissza a célcsoporthoz

Milyen márkákkal érhető el?

    Button arrowVissza a célcsoporthoz