circle

Edit és Krisztián - Minőség a mindenem

„Mindig prémium márkákat választunk. A minőség és a brand határozza meg a döntéseinket. Szeretünk sokféle, igényes terméket vásárolni. Elkötelezettek vagyunk a kedvenc márkáink mellett.”

házasok 44-47 évesek magánorvosi klinikájukat vezetik aktív társasági életet élnek, modern budai otthonukban szabadidejükben sokat utaznak vagy hajóznak saját vitorlásukkal a luxus és az igényesség határozza meg az életüket

Jellemzők

domináns
domináns
sikeres
sikeres
minőségorientált
minőségorientált
világpolgár
világpolgár
aktív társasági életet él
aktív társasági életet él
elit
elit

Médiafogyasztásuk egyértelműen elitista. Leginkább az életstílus magazinokat és a gazdasági lapokat fogyasztják. Nyitottak más minőségi tartalmakra is.

Érdeklődnek az utazás, a design, a kultúra, az egészséges életmód, szépségápolás, divat, sportolás, környezetvédelem iránt. Jól informáltak.
A munkájukat hivatásnak tekintik és a siker elsődleges számukra.

Otthonuk nyitott a társasági élet számára. Gyakran utaznak belföldön és külföldön egyaránt.
A Balatonfelvidéki nyaralójuk a második otthonuk.

"Fontos, hogy mindenki éljen az újrahasznosítással." (AFF122)
" Érdemes többet fizetni jó minőségű áruért." (AFF 145)
"Érdekelnek az idegen kultúrák." (AFF 134)
"Szeretem a kihívásokat, az új dolgokat és a változatosságot az életben." (AFF 134)
"Élvezem a kihívásokat." AFF 152)
Forrás: NOK 2019/4 2020/1,3-4
Autó-Motor - Kedvenc helyszín Mozgalmas életében jut idő a kikapcsolódásra és a barátokra is.
Vissza a célcsoporthoz

Milyen márkákkal érhető el?

    Button arrowVissza a célcsoporthoz