circle

Lakáskultúra

magazin

Termékprofil

A Lakáskultúra havonta megjelenő prémium lakberendezési és életstílus magazin, melyet a tradíció, a szakmaiság, az igényesség és a magas minőség jellemez. Irányt mutat, ötleteket, hasznos tanácsokat ad az otthon berendezéséhez, dekorálásához legyen szó akár a meglévő felújításról vagy egy új megálmodásáról. Gazdag stílusválasztékkal igényes, praktikus termékeket többféle, inspiráló összeállításban is bemutat.

Tartalmi fókuszok
lakberendezés
prémium tartalmak

Célcsoport

18-59 éves, igényes, lakókörnyezetére odafigyelő olvasók, akiknek fontos a család, és nyitottak az újdonságokra.

Hirdetői USP

Piacvezető lakberendezési magazin.Igényes tartalmi környezetet biztosít a hirdetőknek.Az olvasók magas státuszúak, megengedhetik maguknak a minőségi termékek vásárlását.A magazin inspirációt nyújt, ezért az olvasók gyűjtik, többször kézbe veszik; így a benne megjelenő hirdetések is jobban rögzülnek a fogyasztóban.

Demográfia

Olvasók megoszlása nemek szerint

NOK 2020/3-4 2021/1-2

Elérések

Reach Reach
90 259
Összesen értékesített Összesen értékesített
17 186
Előfizetéses Előfizetéses
7 333
NOK 2020/3-4 2021/1-2MATESZ Gyorsjelentés; 2021/Q2

Social media követők

Facebook icon 169 000 Social media követők (2021/09)
A Salesworks saleshouse - mint a Mediaworks Hungary Zrt. és a New Wave Media Group Kft. értékesítési szervezete, - jogosult a Mediaworks Hungary Zrt., a New Wave Media Group Kft, valamint egyéb harmadik feles szerződött partnerek nevében, digitális- és sajtótermékek reklámcélú felületeinek, valamint rendezvényeinek vonatkozásában értékesítési ajánlatot adni és azzal kapcsolatban egyeztetéseket folytatni a partnereivel. A szerződő és számlázó fél a Mediaworks Hungary Zrt., illetve a New Wave Media Group Kft. lehet.

Platformok

magazin Médiaajánlat
különszám Médiaajánlat

Termékhez kapcsolódó hírek és egyéb ajánlatok

Letölthető dokumentumok

Button arrow Vissza
circle