circle

Lakáskultúra

magazin

Termékprofil

A Lakáskultúra havonta megjelenő prémium lakberendezési és életstílus magazin, melyet a tradíció, a szakmaiság, az igényesség és a magas minőség jellemez. Irányt mutat, ötleteket, hasznos tanácsokat ad az otthon berendezéséhez, dekorálásához legyen szó akár a meglévő felújításról vagy egy új megálmodásáról. Gazdag stílusválasztékkal igényes, praktikus termékeket többféle, inspiráló összeállításban is bemutat.

Tartalmi fókuszok
lakberendezés
prémium tartalmak

Célcsoport

18-59 éves, igényes, lakókörnyezetére odafigyelő olvasók, akiknek fontos a család, és nyitottak az újdonságokra.

Hirdetői USP

Piacvezető lakberendezési magazin. Igényes tartalmi környezetet biztosít a hirdetőknek. Az olvasók magas státuszúak, megengedhetik maguknak a minőségi termékek vásárlását. A magazin inspirációt nyújt, ezért az olvasók gyűjtik, többször kézbe veszik; így a benne megjelenő hirdetések is jobban rögzülnek a fogyasztóban.

Demográfia

Olvasók megoszlása nemek szerint

NOK 2021/1-4

Elérések

Reach Reach
95 189
Összesen értékesített Összesen értékesített
16 943
Előfizetéses Előfizetéses
7 975
NOK 2021/1-4, MATESZ Gyorsjelentés; 2021/Q4

Social media követők

Facebook icon 166 615 Social media követők (2022/3)
A Salesworks saleshouse - mint a Mediaworks Hungary Zrt. és a New Wave Media Group Kft. értékesítési szervezete, - jogosult a Mediaworks Hungary Zrt., a New Wave Media Group Kft, valamint egyéb harmadik feles szerződött partnerek nevében, digitális- és sajtótermékek reklámcélú felületeinek, valamint rendezvényeinek vonatkozásában értékesítési ajánlatot adni és azzal kapcsolatban egyeztetéseket folytatni a partnereivel. A szerződő és számlázó fél a Mediaworks Hungary Zrt., illetve a New Wave Media Group Kft. lehet.

Platformok

Letölthető dokumentumok

Button arrow Vissza
circle